FAQ

We willen u graag zo goed mogelijk informeren. Hier vindt u de antwoorden op veel gestelde vragen. Ook op onze pagina klantenservice staat nog veel handige informatie. Staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op.

Hebben jullie een showroom?

Ja wij hebben een showroom. Het adres is Hogeweg 1 – Zeeland (NB). Gratis parkeren voor de deur. In verband met corona willen wij u vriendelijk verzoeken om vooraf te reserveren: +31 (0)486 45 23 50

Kunnen jullie maatwerk leveren?

Omdat we het grootste deel van onze winkelcollectie zelf produceren kunnen we de afmetingen en kleuren aanpassen.

Ook kunnen we aan de hand van een schets een 3D computertekening maken om een duidelijk beeld te krijgen van het gewenste meubel.

Wat is de levertijd?

Omdat alles op bestelling gemaakt wordt hebben we normaal gesproken een levertijd van 8 weken. Als er persé snel geleverd moet worden dan kunnen we daar van afwijken. Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u van ons een orderbevestiging met de geplande levertijd. 

Kunnen jullie de meubelen bezorgen?

Bezorgen doen we met eigen transport. Een week voorafgaand aan de levering neemt onze planning contact met u op om een afspraak te maken wanneer de meubels geleverd kunnen worden. Met uitzondering van de Waddeneilanden wordt er in Nederland franco geleverd vanaf 1000 euro.

Levering begane grond en goed bereikbaar voor een vrachtwagen van 7500 kilo. 

 

Hoe kan ik bij jullie betalen?

Bij bestellingen geplaatst in onze showroom vragen wij een aanbetaling van 20%. Het resterende bedrag kan voorafgaand aan de levering worden overgemaakt of contact worden voldaan bij levering. 

Bij bestellingen geplaatst op onze website kunt u gebruik maken van de verschillende betaalmogelijkheden die wij aanbieden (Ideal, Sepa overboeking, Bancontact, Sofort, Giropay).

 

Stel een vraag