FAQ
We willen u graag zo goed mogelijk informeren. Hier vindt u de antwoorden op veel gestelde vragen. Ook op onze pagina klantenservice staat nog veel handige informatie. Staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op of stel hem hieronder.
Hebben jullie een showroom?
Ja wij hebben een showroom. Het adres is Hogeweg 1 in Zeeland provincie Noord-Brabant. U kunt gratis parkeren voor de deur. Wij zijn van maandag t/m vrijdag geopend van 08:30 tot 17:00 uur en op zaterdag van 08:30 tot 12:00 uur. Wilt u er zeker van zijn dat er een medewerker beschikbaar is dan is het aan te raden om een afspraak te maken via: +31 (0)486 45 23 50
Kunnen jullie maatwerk leveren?
Omdat wij het grootste deel van onze collectie zelf produceren kunnen we de vele variaties en aanpassingen maken.
Ook is het mogelijk om aan de hand van een omschrijving of tekening (schets) een geheel eigen ontwerp te laten maken. U krijgt dan eerst altijd een computertekening ter beoordeling en om een duidelijk beeld te krijgen van hoe het eruit komt te zien.
Wat is de levertijd?
U kunt de verwachte levertijd van product terugvinden op de productpagina van het betreffende product. Bestelling met maatwerk moeten altijd eerst geproduceerd worden en hebben daardoor vaak een levertijd van ongeveer 8 weken. Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u van ons een orderbevestiging met de geplande leverweek. Afhankelijk van het meubel maken wij met u een afspraak voor de daadwerkelijke levering.
Kunnen jullie de meubelen bezorgen?
Bezorgen doen we zo veel mogelijk met eigen transport. Een week voorafgaand aan de levering neemt onze planning contact met u op om een afspraak te maken wanneer de meubels geleverd kunnen worden.
Houdt rekening met levering tot aan de drempel op de begane grond. Indien u specifieke wensen of behoeften heeft met betrekking op de levering neemt u dan s.v.p. van tevoren contact op.
Hoe kan ik bij jullie betalen?
Bij bestellingen geplaatst in onze showroom vragen wij een aanbetaling van 20%. Het resterende bedrag kan voorafgaand aan de levering worden overgemaakt of contant worden voldaan bij levering.
Bij bestellingen geplaatst op onze website kunt u gebruik maken van de verschillende betaalmogelijkheden die wij aanbieden via onze betaalprovider Pay.nl. De meest gangbare betaalmethoden zijn mogelijk zoals o.a. iDEAL, creditcard, Apple Pay, etc.
Kan ik een andere rand aan mijn tafel krijgen?
Of een andere randafwerking mogelijk is hangt vaak af van de dikte van het tafelblad. Heeft u een bepaalde randafwerking gezien (of misschien wel zelf bedacht) dan kunnen wij de mogelijkheden met u doornemen. Omdat wij de productie in eigen beheer hebben kunnen wij nagenoeg iedere tafelrand maken.